Shizen

SUSHI înseamnă mult mai mult decât mâncare. SUSHI oferă experiență multisenzorială, în care văzul, mirosul și simțul tactil, alături de gust, alcătuiesc o nouă senzație
O fuziune surprinzătoare între rețete japoneze, peruviene și franceze, pentru conturarea unui sushi perfect
  • Client
  • Shizen Sushi Bar
  • Industria
  • HoReCa
  • Servicii
  • Web | Social Media | Print
  • Art Director
  • Ioana Ban
  • Despre proiect
  • Au trecut mai bine de 10 ani de când un anunț de angajare a devenit șansa unui om de a se afirma. De atunci, experiențele au devenit provocări care s-au conturat într-un concept nou pentru timișoreni. Provocarea a urmat apoi: campanii de educare a publicului din Timișoara, creșterea notorietății brandului și crearea unei comunități care împărtășește aceleași valori și interese.
  • Obiective
    • Creșterea notorietății brandului în Timișoara și imediata proximitate
    • Poziționarea în piață ca un brand premium
    • Creșterea nivelului de interacțiune cu brandul
    • Educarea publicului local cu privire la cultura sushi-ului
Cele mai zen ingrediente

Un proiect care a început dintr-o greșeală a dus la multe ore de muncă, cercetare de piață și brainstorming. Partea importantă este că nu au lipsit distracția, ideile și creativitatea.
Fiecare material realizat a însumat experiența noastră, bucuria de a avea prieteni și o nouă filă în povestea agenției.

Cercetare și strategie

Direcție și implementare creativă

Proeject Management

Design și implementare web

Vă mulțumesc super mult pentru implicare și devotament! Chiar vă mulțumesc!
Chef Valentin Oroș