Popasul Căprioarei

Povești cu iz tradițional, în inima naturii
Un proiect de rebranding fecund, transformat într-o călătorie fascinantă
  • Client
  • Popasul Căprioarei
  • Industrie
  • HoReCa
  • Servicii
  • Branding, Social Media, Strategie
  • direcție creativă
  • Adi Viașu, Ioana Ban
  • despre proiect
  • Legenda spune că într-un loc magic, în vecinătatea pădurii, o căprioară își căuta o oază de liniște, într-un ambient natural și prietenos. Căuta un loc unde să se adape și să fie în siguranță...
    La fel și noi, oamenii, căutăm în fiecare loc ceva special, care să ne ajute să ieșim din cotidian și să ne ofere siguranță. Locul unde ea poposește poate fi și locul în care noi ne revigorăm și ne luăm doza de energie necesară.
  • Obiective
    • Rebranding
    • Creșterea numărului de persoane care participă la evenimentele tematice
    • Crearea unei comunități în jurul brandului
    • Creșterea gradului de ocupare a sălilor de evenimente și a spațiilor de cazare
Rezultate
  • O imagine mai reprezentativă pentru brand, cu trăsături idilice, tradiționale, autentice.
  • Creșterea cu 15% a gradului de ocupare a camerelor în decurs de 3 luni de la inițierea campaniei de comunicare.
  • Creșterea vânzărilor de specialități culinare, produse adăugată mare.
Design grafic

Social Media management

Copywriting

Web design