Diskoteka

Cel mai mare festival din Europa dedicat muzicii anilor ’80 - ‘90
Am generat idei, am evaluat, am tras concluzii și am implementat
  • Client
  • Diskoteka Festival
  • Industria
  • Festival de muzică
  • Servicii
  • Social Media, Design, CSR
  • Art&Copy
  • Ioana Ban, Diana Mihăiță
  • Despre proiect
  • Evenimentul a propulsat Timișoara în rândul orașelor care organizează festivaluri de muzică retro. Prima ediție a festivalului DISKOteka a fixat deja ștacheta foarte sus, iar a doua ediție se anunța a fi promițătoare. Propunerile pentru acest proiect au fost redate sub forma unor campanii de CSR, care au propus rezolvări pentru probleme actuale, precum izolarea în online a copiilor și apropierea dintre generații.
  • Obiective
    • Creșterea numărului de abonamente vândute în perioada early-bird
    • Majorarea procentului de participanți din proximitatea Timișoarei
    • Creșterea nivelului de interacțiune cu brandul
    • Creșterea ratei de engagement pe paginile rețelelor de socializare
Rezultate
  • Creșterea vânzărilor cu aproximativ 56.000 RON realizată în concordanță cu creșterea numărului de abonamente vândute.
  • Creșterea ratei de engagement pe paginile rețelelor de socializare (prin rezultate organice, menținând un plan editorial bine pus la punct și relevant pentru campaniile desfășurate) cu până la 23%, în perioada noiembrie 2019 - martie 2020.
Social Media Management

Design pentru Social Media

Copywriting

PR

Ați făcut o treabă formidabilă! Vă mulțumesc.
Marius Gavrilă