BlueLine

Un loc de joacă pentru dependenții de adrenalină
Mixul perfect între distracție și responsabilitate
  • Client
  • The Blue Line
  • Industrie
  • Entertainment
  • Servicii
  • Design, Art Direction, Social Media
  • Direcția creativă
  • Ioana Ban, Adi Viașu
  • despre proiect
  • Comunicarea pentru un poligon de tragere nu oferă prea mult spațiu de manevră. E o linie foarte discretă - the Thin Blue Line - între un mesaj de marketing potrivit și unul negativ pentru brand. Facem în permanență echilibristică de idei pentru a identifica acțiunile cu rată maximă de interacțiune și doză minimă de risc.
  • Obiective
    • Atragerea unui număr mai mare de abonați
    • Creșterea notorietății poligonului în zona de vest a țării
    • Îmbunătățirea ratei de profitabilitate
Strategia de comunicare

Stategia comună de comunicare a fost idealizarea trăgătorului, creată prin antiteza bine-rău, adaptată momentului: Bonnie & Clyde: Love, Guns & Dollars; Haloween - Zombie Hunting; X-Mas: Santa vs. Grinch.
Rezultatele nu au întârziat să apară: o retenție mai bună a clienților, un număr mai mare de clienți și o rată de profitabilitate crescută.

Design grafic

Social Media Management

Strategie de brand

Pay-per-Click

O colaborare în adevăratul sens al cuvântului, din care fiecare parte a avut de câștigat.
Vlad Drăgoi