3F România

Preparate cu tradiție din 1995, cu beneficii pentru comunitate
De-a lungul timpului, conceptul 3F s-a extins, adăugând o altă însemnătate pentru clienți. Viitorul pare să le rezerve planuri mari, motiv pentru care crearea unor conexiuni cu potențialii clienți și îmbunătățirea comunicării cu publicul țintă a devenit o prioritate.
  • Client
  • 3F România
  • Industria
  • HoReCa - QSR
  • Servicii
  • Website, Social Media, Copy
  • Art Direction
  • Ioana Ban
  • Despre proiect
  • 3F a reprezentant pentru noi oportunitatea de a urmări îndeaproape un brand național de renume, de a înțelege mecanismul din spatele lui. Mesajele create și transmise au contribuit la repoziționarea brandului 3F ca fiind unul autentic, cu rețete tradiționale și preparate „ca la mama acasă”.
  • Obiective
    • Migrarea spre online
    • Accesul la alte categorii de clienți
    • Creșterea nivelului de interacțiune cu brandul
    • O reactualizare de imagine și de concept
Planurile brandului 3F®

Segmentul de piață pe care 3F® își propune să îl acopere este larg, acesta cuprinde multiple categorii sociale și de vârstă. Astfel se formează un segment de piata heterogen. Gama largă de produse la prețuri imbatabile și calitate dovedită în cei peste 25 de ani de activitate își pun amprenta asupra miilor de clienți zilnic. Viitorul ne rezervă planuri mari, pentru a putea fi alături de și mai mulți clienți, în diferite momente și locuri.

Jquery - 4 years Experience

Wordpress - 6 years Experience

HTML5 - 5 years Experience

Photography - 6 years Experience